čtvrtek, října 31, 2013

Co jsem se naučila v říjnu




Měsíc uplynul jako voda a já jsem zase o moudřejší o spoustu veledůležitých, život zachraňujících poznatků. No řekněte, věděli jste, že:
  1. Když pijete víno se jménem Fat Bastard, je úplně jedno, jak bude chutnat. Cool název zachrání i to, kdyby z něj prskala síra.
  2. Jestli mě někdy přestane bavit focení, otevřu si vlastní kuskusárnu. Ještě jsem neochutnala žádný recept, ve kterém by mi nechutnal.
  3. S nástupem podzimu začne existovat jen a pouze černá barva oblečení.
  4. Hrát Český film je záruka toho, jak si pošlapat sebevědomí.
  5. První věc, kterou se musíte naučit při práci s Photoshopem, je: Ukládat, ukládat, ukládat! Padá v těch nejnevhodnějších chvílích. Otestováno.
  6. Je pravda, že při běhání si pročistíte hlavu. Všechny mozkové buňky totiž bude zaměstnávat akutní nedostatek kyslíku.

4 komentáře:

  1. Já náhodou kuskus vůbec nemusím :)

    A běhat jsem byla jednou s kamarádkou a po dvou minutách jsme se na to vyprdly a šly jsme k ní na kafe :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tomu nemůžu uvěřit :) Měla bych ti ho někdy připravit, abys změnila názor :)

      Vymazat
  2. Nemělo by v pátém bodě být "... při práci ... na MS Woknech...?" :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Opakovaným testováním jsem zjistila, že je to jen Photoshop. Tedy alespoň u mě :)

      Vymazat