úterý, října 22, 2013

Jak jsem hrála šachy

Můžu vám zaručit, že když vylezete po dvou hodinách ze saun, zabalíte se do měkkých županů, dáte si mojito a místo Člověče, nezlob se rozehrajete partii šachů, budete se cítit jako ti největší intelektuálové.
Tedy dokud u toho nezačnete mluvit...

Já poté, co jsem šest tahů zabila tím, že jsem utíkala s koněm: "Toho koně bych nejradši jen tak z principu utratila."
Sestra: "Neboj, brzo půjde na salám."

Já, když jsem přišla o dámu: "Se ti to s tou tvojí čarodějnici machruje, co?"
Sestra: "Je mi jasný, že bys obětovala i krále, jen abys mi jí taky zamordovala." 

Já: "Záleží na tvojí taktice a strategii."
Sestra: "Tu se nikdy nedozvíš ... protože neexistuje."  

Sestra, když jsem nesmyslně obětovala svojí dámu: "Taková drama queen!"

Já, když sestra získala druhou dámu: "Hele, když král dojde do cíle, můžu ho taky za něco vyměnit?"


Schválně, jestli uhodnete, kdo vyhrál? 

4 komentáře:

  1. Milá Jarko, tak hrát s vámi šachy, asi by to nedopadlo dobře. Mně by bylo líto koně i krále a snažila bych se je zachránit, ale bezesporu bych se přitom taky dobře bavila. ;-) Díky za další skvělý článek.
    Vivi

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vivi, děkuji za milý komentář :) Se sestrou jsme chvilku plánovaly, že si nic brát nebudeme, abychom na sebe nebyly zlé :D

      Vymazat
  2. Vypadá to, že jste se skvěle bavily a to je dobře :)

    A určitě jsi vyhrála ty ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bohužel jsem byla nemilosrdně rozsekána :) ale zábava to rozhodně byla :)

      Vymazat