úterý, května 13, 2014

Co jsem se naučila v ... dubnu


  • Při běhu se můžete cítit jako postava ze seriálu.Ta, kterou zavraždí někde v roští, aby hlavní hrdinové měli co vyšetřovat.
  • Když už si budete myslet, že život nemůže být o moc jednodušší, Zewa vymyslí splachovací ruličky od toaletního papíru. Ten pocit, kdy ji prostě lupnete do mísy, je k nezaplacení!
  • Google mě opravdu zná - při navigování mi vždycky přidá deseti minutovou rezervu na bloudění.
  • Když budete sousedům otevírat s šedou jílovou maskou na obličej, budou se vás trochu bát.
  • Důvody k tomu mít ráda své poprsí jsou různé. Kamarádka to má třeba takhle: "Já mám svoje prsa ráda... Zakrývají mi břicho."
  • Když vám při pečení někdo řekne: "No jasně, klidně to tam narvi všechno," většinou to myslí ironicky. ( Pamatujte si to, když k pusinkám dosypáváte přes půl kila cukru. Zabráníte tomu, aby vám z nich vznikl karamel.)

6 komentářů:

  1. Já mám svoje prsa ráda, protože mi zakrývají břicho :D To nemá chybu. Miluju tyhle články ! :) lost-strength.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Nene ty prsa :D :D S maskou mám podobnou zkušenost, jen s bílou jílovou, kdy člověk vypadá jako gejša :)) A tu ruličku z toaleťáku jsem chtěla taky zkusit vyhodit "tam", ale nešlo to! Nemohla jsem, přišlo mi to divné a neekologické :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky se u toho vždycky cítím divně. Dekadentně :D

      Vymazat
  3. Ruličky od Zewy jsou prostě hustý! Líbí se mi jak je dole v reklamě napsáno "při natáčení této reklamy nebyly použity žádné triky" :D

    OdpovědětVymazat